Digi România a dat o veste de-a dreptul neașteptată pentru cei care au cartele prepay la compania de telecomunicații. Măsura intră în vigoare de la 1 iulie.
Una dintre cele mai mari companii furnizoare de telecomunicații a luat o măsură drastică. De la 1 iulie, serviciile de comunicaţii electronice mobile disponibile prin cartelele preplătite vor fi retrase din oferta comercială Digi.
„De la această dată nu mai pot fi achiziţionate cartele noi şi nu mai pot fi reîncărcate cartelele existente, creditele disponibile putând fi consumate ca atare sau prin achiziţionarea extraopţiunilor disponibile, până cel mai târziu la 30.09.2023.
Vă mulţumim pentru încrederea acordată şi vă recomandăm să utilizaţi ţn continuare serviciile de comunicaţii mobile Digi prin intermediul serviciilor postplătite (abonamente), disponibile într-o ofertă largă de servicii, cu tarife începând de la 2 euro/lună şi cu posibilitatea de a vă păstra acelaşi număr de telefon.
Informaţii suplimentare pot fi obţinute prin apelarea centrului de Relaţii cu Clienţii la numărul de telefon 0314004401 sau în orice punct de prezenţă Digi”, a transmis Echipa Digi.
În primul trimestru din acest an, veniturile companiei Digi au fost de 394,9 mil., în creştere cu 11,7% faţă de perioada similară din 2022. În schimb, profitul s-a diminuat cu 29,4%, până la nivelul de 10,8 mil. euro, potrivit raportului financiar al companiei, citat de Playtech.
“Creşterea veniturilor din România a fost determinată de cresterea numărului de RGU pentru servicii de telecomunicaţii mobile, internet şi date fixe şi de televiziune, in principal prin crestere organica”, se specifică în raportul companiei.
La momentul actual, în România există 5,2 milioane de utilizatori de telefonie mobilă, în timp ce, în urmă cu un an, numărul acestora esta de 4,3 milioane. Și numărul utilizatorilor de Internet a crescut cu 10%, de la 3,9 milioane la 4,3 milioane.